Contact


Telefoon

026 - 354 47 00

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur.

Om direct uw vraag te beantwoorden is het handig als u uw relatienummer bij de hand heeft.

Wilt u contact met ons opnemen vanwege een brief over uw beleggingsverzekering bij Nationaal Spaarfonds? Kijkt u dan in uw persoonlijke brief. In deze brief staat het juiste telefoonnummer. Dit kan per verzekering verschillend zijn.

 

WhatsApp

U kunt ons ook bereiken via WhatsApp. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. 

WhatsApp Logo    06 - 20 14 06 59

Zo werkt het

Sla ons nummer +31 (0)6 20 14 06 59 op in de contacten op uw mobiele telefoon, onder de naam “Nationaal Spaarfonds WhatsApp”.

Zoek Nationaal Spaarfonds WhatsApp op in uw WhatsApp contacten.

U kunt ons op elk moment een vraag sturen. Wilt u in uw bericht aangeven dat het om een verzekering van Nationaal Spaarfonds gaat? Wij beantwoorden uw vraag van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur.

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Nationaal Spaarfonds streeft naar tevreden klanten. Heeft u toch een klacht of bent u minder tevreden over onze producten of dienstverlening, dan lossen wij het probleem waar mogelijk graag voor u op.

Wij nemen uw klacht serieus

Iedere uiting van ongenoegen door een klant over Nationaal Spaarfonds of over een van de partijen waarmee we samenwerken, zien we als een signaal om het beleid en de service te verbeteren. Klachten worden dan ook heel serieus genomen en zorgvuldig behandeld en geanalyseerd. Ze kunnen leiden tot het doorvoeren van verbeteringen in de organisatie, het beleid of de service. Het doel is om klachten in de toekomst te verminderen of te voorkomen.

Stap 1: U richt uw klacht aan de betrokken afdeling

U geeft uw klacht eerst door aan de betrokken afdeling via dit formulier. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie op uw klacht. Bij een ingewikkelde vraag duurt het misschien langer voordat wij inhoudelijk kunnen reageren, omdat bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is. U ontvangt dan bericht dat het antwoord iets langer duurt en wanneer u wél antwoord kunt verwachten.

Stap 2: U richt uw klacht aan de directie van Nationaal Spaarfonds

Komt u er met de afdeling niet uit? Dan kunt u uw klacht sturen aan de directie van Nationaal Spaarfonds ook via onderstaand <formulier>. Zet in uw brief altijd uw relatie- of polisnummer, uw naam en uw adres. Geef ook een duidelijke omschrijving van uw klacht.

Stap 3: U richt uw klacht aan een erkend klachteninstituut

Kent u er met de directie van Nationaal Spaarfonds niet uitgekomen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan tot drie maanden nadat u van Nationaal Spaarfonds reactie heeft gekregen.

De gegevens van het KiFiD zijn:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl

 

 

KvK-nummer
24042211
NN Levensverzekering Mij N.V.

KvK-nummer
24042211
Nationale-Nederlanden Levensverzekering Mij N.V.

 

AFM-vergunningnummer
12000391
www.afm.nl

BTW-nummer
0010.32.987.32.01